Etiketter

, , , , , ,

Det var ju inte tänkt att det skulle gå så här långt mellan inläggen… Men tiden har helt enkelt inte funnits.

Det har hänt en hel del sedan sist… Först och främst jättemycket tack till alla härliga gäster som besökt mindful LIVNG under jul och nyår! Tack SÅ mycket för en fantastisk start på den här säsongen!!!

Mina ”grannar” här på Tandådalen UBBES HÄMTPIZZA och ASIAN BAR & KÖK öppnade på juldagen i sprillans nya lokaler. Asiatiskt på menyn är något som jag länge saknat i Sälen. Och nu så kan jag frossa i wookade rätter så mycket jag bara orkar. Jag får tom lunchen levererad in till min butik! Tackar för det Oskar, Ricky & Co!!! Glad personal, bra priser och supergod mat, vad mer kan man begära?

Höstens stora utmaning, att inreda Lammet & Grisens nya lokaler på Lindvallen, var ju riktigt spännande. Och riktigt kul är det att den nya loungen har blivit grymt populär! En lugn oas med fantastisk utsikt i en avslappnat lyxig miljö. Jag sitter där gärna, länge….

DSC_0132

Och jag måste oxå tillägga, för er som (av helt förståeliga skäl) inte brukar få plats med efterrätten på Lammet & Grisen. Snälla! Gör någon gång plats för en liten efterrätt. ”Tropisk variation” måste bara upplevas! Du kanske kan dela med någon som heller inte kan få plats med mer?

tropisk variation

Jag önskar er alla ett toppen 2013! Mitt personliga tema för 2013 kommer att fokusera på att förgylla vardagarna. Det kommer att bli mer guldkant på vardagen!